tisdag 3 september 2013

Så hände det...

Dagens halvlånga promenad (jag är fortfarande luddig i huvudet av min mansförkylning) genomfördes i härligt solsken. Jag chansade med att låta teleobjektivet sitta på kameran då jag hoppades på de två små rovfåglar jag sett vid fälten mellan Prästgården (Skillra) och skroten. Av fåglar såg jag ingenting och banne mig var jag på väg att ta en promenad helt utan att få med mig en enda ruta på minneskortet. En vissen rallarros vid TGOJ-banan fick bli dagens räddningsplanka.

Rallarrosen räddade mig från att bli fotolös idag.

Varför jag inte hittade något funderar jag nu på. Tankarna är nog lite på annat håll. Det kan nog skyllas på att jag fortfarande känner av inskolningen på arbetsplatsen, förkylningen med feber gör sitt till och dessutom har jag nu flyttat mitt fotbollsbloggande till en ny plats vilket lanserades igår kväll. Splittrad och lite disträ helt enkelt.

Jag tar nya tag. Någon annan dag. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar